zazdrość

Masz trochę rację dużą rolę odgrywa zazdrość. Wcale nie ważne jest to, że partnera chcą mieć na stałe, tylko chcą się sprawdzić (czy potrafią uwodzić) nie ważne czy spowodują rozpad małżeństwa, nawet tym lepiej dla nich, ponieważ z zazdrości nie chcą by inne kobiety miały lepiej w życiu niż one same. http://withphentermineat.blogspot.com/ Codziennie informujecie na tym portalu o której przychodzi makijażystka do Gośki Rodzynek, Łygas zakłada ciążowe pasy, reklamuje szlugi, browary, sex-shopy, a teraz Ty wymyślasz banialuki. Jestem "taką" żoną. Mojego męża kochałam ponad życie, nie był dla mnie tylko mężem, był przyjacielem, powiernikiem, miłością mojego życia, powietrzem którym oddychałam. Kiedy mnie zdradził był to tak ogromny cios, że doprowadził mnie do głębokiej depresji, psychotropy, próba samobójcza, mój najukochańszy zrobił to, przecież byłam mu wierna, lojalna, kochałam bardziej niż siebie samą. . . . . mineło mnóstwo czasu wyszłam z dołka . . . . i zemściłam się zdradziłam go (a był moim jedynym mężczyzną) . U mnie tez tak było. Tylko ja się nie zemściłam. Przez 2 lata wychodziłam z depresji. Zrobiłam zestawienie 33 lat dobrego związku i 3 mc głupich smsow i zauroczenia inna kobieta. Wnioski: szkoda życia. Mąż się pokajał , ja wybaczyłam. Prawdziwa miłość potrafi przetrwać złe chwile. Tyle wspólnych świetnych lat, wspólne plany na przyszłość. Nasz związek się wzmocnił, nasze relacje polepszyły. Jednak to prawda: co nas nie zabije to nas wzmocni. To co często urastały do rangi problemu teraz jest głupota z której potrafię się śmiać. Przewartościowałam swoje życie. Zaczęłam więcej myśleć o sobie, mówię to co mysle. Kocham męża bardzo, on się tez zmienił, stara się bardzo by nasze małżeństwo kwitło. Niestety jedno zostało: wielki, wielki żal, ze zawiódł moje zaufanie, zadra w sercu i do końca życia zasada ograniczonego zaufania. Ale jak widać jeżeli dwoje chce wspólnego dobra - to można po takim trzęsieniu ziemi odbudować coś fajnego na starych fundamentach. Tego życzę wszystkim zdradzanym i zdradzającym. z jego szefem. Zemsta była słodka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

kosztorys

wężownica