kosztorys

Styropian też ma być, oczywiście 5 cm i wylewka 5 cm. To jest akutar parter. Jutro konfrontacja z " szefem "firmy. Trochę się obawiam, ponieważbył w tym tygodniu i to widział. Niestety nie zauważył w tym nic dziwnego. Pada tradycyjne " zawsze tak robimy". Na szczęście jeszcze nie zapłacone........ Czyli rozumiem, że nie odbierać tego i kazać robić od nowa, czy tak ?popatrz choćby w dziennikach budowy u ludzi .... porównaj .... to co Ty masz jest niedopuszczalne .... nie mam ani jednego miejsca w całym domu gdzie przecięłyby mi się choćby dwie rurki - ani jednego .... to z doświadczeniem i referencjami z urzędów, szkół itp. w całym województwie .... a najgorsze jest to, że wycenili się na 40 tys. Miał to być czysty profesjonalizm, co zresztą widać. Pewnie materiał 14 tys a 26 robocizna Mam nadzieję, że nie dałaś jeszcze ani złotówki. Na pewno masz kosztorys tej pseudo firmy. Możesz go wkleić? Twój kierownik budowy to widział? Jest już kilka takich podobnych wątków. Algorytm postępowania zawsze jest taki sam. To co pokazałaś na zdjęciach jest nie do przyjęciajak mysle to jest cena za całą instalację, łącznie z grzejnikami? Instalacja CO nauczyła mnie jednego - cena katalogowa może być 100% wyższa niż rzeczywista. Grzejniki, piec itp. można kupić 40-50% taniej na allegro niż u instalatora więc radze posprawdzać ceny. U mnie to tak wyglądało, że dostałem kosztorys od firmy, sprawdziłem ceny na allegro i instalator obniżył ceny materiałów o ok.40%. A Robocizna wod-kan + CO 4,5 tys. i goń ich z budowy - skoro szef nie widzi w tym nic dziwnego to i ja się nie zdziwie jak Ci pozostałą część instalacji CO spierniczą ... za duże ryzyko - jak dla mnie ....Napiszę jutro jak wyszło spotkanie ... może być "ciekawie ". ja to mam wyjątkowego pecha co do ludzi od samego początku ...a jutro zaproś kierbuda .... niech ich opierniczy.... niech zabierają materiał z budowy i nie żałuj ... tutaj spierniczyli Ci położenie pex .... a co by było jakby spierniczyli Ci jeszcze montaż osprzętu do CO ? siedziałabyś i płakała że musisz jeszcze raz robić bo nic nie hulo jak trza ... ale to pierwsza budowa i się nie znam, dlatego tak ważne są dla mnie te opinie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

zazdrość

wężownica