rata za kredyt

Zdecydowanie lepiej wybrać inny bank. Jakiś czas temu założyłam konto w Credit Agricole i jestem bardzo nie zadowolona; najbardziej niedopracowane jest ekonto..robienie przelewów to horror, non stop coś sie zacina albo nie chce działać. Mam konto w innych bankach i wszystko załatwiam bez najmniejszego problemu..tutaj niestety nie. TOTALNA PORAŻKA. Gdy zakładałam konto hahah dostałam długopisem na ulotce wypisane loginy ( powinno to byc wydrukowane i podpiete do umowy!) jak dzwoni sie na infolinię.. nic Ci nie pomogą! obsługa w banku nie lepsza. Jestem stanowczo na NIE i odradzam wszystkim.  tym banku traktowany jest jak śmieć i oszust.Kredyt spłacony rok przed terminem,nigdy debetu ani zaległości stan konta na koniec okresu rozliczeniowego jest zawsze między 1000 a 3000zł i otrzymujesz tytuł nie zaufanego klienta banku.Przy wzięciu obecnie kredytu masz najwyższe oprocentowanie-bo jesteś oszustem.Koniec niech rozpadnie się wreszcie ten bank! Ja również przestrzegam pożyczyłem 5000 ubezpieczenie 1600+ odsetki kosmos + prowizja na 3 lata koszt dodatkowy 4600 legalny zarobek. A ja wziąłem u nich kredyt gotówkowy na samochód z obniżonym oprocentowaniem "na konkretny cel". Jak na razie zero problemów, decyzję miałem w ciągu dnia. Rata wyszła niższa jak bym wziął kredyt samochodowy (a samochód nie jest obciążony hipoteką). Ale co by nie było tak kolorowo to pierwszy minus jaki wyszedł to niewiedza pracownik banku który nie poinformował mnie nieświadomie (jestem 100% przekonany), że obniżeniu ulega najwcześniej 2-g rata kredytu. Szczerze liczyłem na obniżenie już pierwszej. W tym momencie będę płacił już drugą obniżoną (szybko przysłali nowy formularz spłat więc jest ok.). Zobaczymy co będzie dalej ale na obecną chwilę jestem bardzo zadowolony. Nigdy nikomu nie polecę tego banku! to banda niewychowanych i nachalnych prostaków! przy nieterminowej spłacie wydzwaniają po 12 razy dziennie! ludzie! jesteśmy dorosłymi osobami w pełni świadomymi swoich zobowiązań wobec banku czy tez innych. Jeśli spóźniam się z uregulowaniem spłaty zostają mi naliczone odsetki, które CHĘTNIE zapłacę!! i nikt nie musi mi wydzwaniać po kilka razy dziennie i chamskim tonem przypominać o spłacie zadając niewiarygodnie wścibskie pytania!

Nie polecam natomiast GETIN BANKU. Chcieli odemnie jakieś poręczenia innych osób więc wyszedłem i na moje szczęście bo w sumie zapłacił bym u nich o 10000 pln więcej niż w CA. Jakaś paranoja!! Założyłam tam konto dla mojego stowarzyszenia. Potrzebuję teraz z banku zaświadczenia do złożenia wniosku o dotację, a za napisanie 2 zdań na zaświadczeniu muszę zapłacić 50 zł i czekać 2 tygodnie! Ponadto mam chyba pecha, bo kiedy chcę wypłacić pieniądze z ich bankomatu to notorycznie jest nieczynny. Będąc w ich siedzibie ciężko się dostać do doradcy, ponieważ na 4 stanowiska obsługuje tylko jeden doradca, a reszta porusza się ślimaczym krokiem po banku, dyskutuje sobie na zapleczu i pyta się coraz większej kolejce wyczekujących klientów, czy wśród nich jest może ktoś, kto się z nimi umawiał na założenie konta i doradztwo. Jak nie ma, to wracają na zaplecze.Spróbowałam więc skontaktować się z bankiem mailowo, ale otrzymałam odpowiedź nie na temat..., spróbowałam telefonicznie - żeby się połączyć musiałam wystukiwać na komórce swój pesel (!), no i znowu nic nie załatwiłam, ponieważ pani, z którą rozmawiałam wymagała ode mnie 6-cyfrowego telekodu, o którym nie mam żadnego pojęcia. Wcześniej, kiedy ten bank był Lukasem, też był bałagan. Przy oczekiwaniu na oświadczenie bank zawalił sprawę i mi nie przygotowano oświadczenia, a za drugim razem przy tym samym oświadczeniu nie było dyrektora do podpisu. Czekałam więc na niego 1,5 godziny, a gdy wrócił i pracownica wspominała mu, że chcę napisać skargę, to on zamiast przeprosić powiedział jej ostentacyjnie "To niech se pisze". Aktualnie przyjaznego stowarzyszeniom.

Nie wiem jak to jest, że niby Getin we wszystkich porównywarkach jest tak wysoko.
Spłaciłem po 3 m i czekam na zwrot ubezpieczenia.Gdy po spłacie byłem w punkcie obsługi głupie pytania i podśmiechujki.Tak w sumie jak frajer podpisałem takom umowę na chwile straciłem czujność i już chwila wykorzystana i mamy podpisał. Mam konto w PKO BP tam ma zaufanie do pracowników i idealne konto , kredyty dogodne to po co mi jakieś eksperymenty.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

zazdrość

kosztorys

wężownica