bankowe konta

Jestem klientem tego banku ponad 15 lat, zakładałem konto jak był to jeszcze lukas bank, teraz jest bardzo niezadowolony - co roku jest gorzej, wprowadzają dodatkowe opłaty i szukają frajerów na mega drogie usługi, zdecydowanie odradzam Zweryfikuj poprawność wpisywanego numeru rachunku. Dla numerów w formacie IBAN (podawanych jako ciąg cyfr niekiedy przedzielony spacjami), wpisz podany numer w kolejne pola w układzie: 2 cyfry, 8 cyfr, 16 cyfr. W styczniu 2013 r otrzymałem kredyt tzw .limit remontowy z Credit Agricole na usługę stolarską proste szafki kuchenne.W ciągu 3 dni bank wyplacil cały mi przyznany limit kredytowy stolarzowi którego bank nazywa swoim partnerem usługodawcą.
Minęło pomad 11 miesięcy a usługa do tej pory nie została wykonana. Zgłosiłem 5 pisemnych reklamacji do banku na co bank odpowiada ze raty kredytu nalezy splacac terminowo a otrzymana informacja od stolarza potwierdza ze usługa jest wykonywana.To brzmi jak horror i jest horrorem w moim przypadku który zafundował mi Credit Agricole
Ta oferta Credit Agricole powinna być uznana za produkt niebezpieczny na terenie RP bo moze naruszać interes zbiorowy tj. wielu kredytobiorcow.
Credit Agricole jest jedynym bankiem na terenie RP który oferuje tzw. limit remontowy .
Nie wiem jak odbywa się dopuszczanie takich ofert bankowych na rynek RP ale ewidentnie ktoś nie przewidział ewentualnych skutków dla kredytobiorcy tak jak w moim przypadku, jeżeli trafia się na takiego oszusta a to malo powiedziane .W tym przypadku to oszustwo solidarne banku i stolarza,
którego to bank nazywa swoim partnerem."Ciekawym" jest rowniez sposób w jaki mozna zostać partnerem tego banku - bardzo prosty, wystarczy wejść na stronę tego banku " zostań naszym partnerem" wpisać dzialalnosc gospodarcza zarejestrowac się dostać za to wynagrodzenie i zaplate za każdego kredytobiorce który podpisze umowę.Miałem mieć za kredyt proste meble kuchenne a ich nie mam, to za co spłacam kredyt ? teraz czeka mnie niekończące się dochodzenie swoich roszczeń i mam spłacać kredyt którego fizycznie na konto nie dostałem bo kredyt przyznany mnie , bank wypłacił osobie trzeciej.To chyba jakiś ewenement w kraju Unii Europejskiej  Dla numerów w formacie tradycyjnym (z myślnikiem), nie wpisuj nic w pierwsze pole, w drugie wpisz 8 cyfr sprzed przecinka, w trzecie całą resztę. jest jednym z najgorszych banków z jakimi miałam do czynienia. Przestarzałe procedury, biurokracja, niekompetencja. Do jakiekolwiek zmiany na Twoim koncie potrzeba tony dokumentów (a lasy giną), a czas obsługi to wieczność.
Bank internetowy ma przestarzały interfajs, brak podstawowych funkcji (potwierdzenie przelewu zamawiasz, nie masz go online, nie mówiąc już o tym, że jak się pomylisz w przelewie, to zapomnij o jego wycofaniu. Nawet jeśli przelew jest zlecony, a jeszcze nie jak znaleźć darmową  chwilówkę zrealizowany.  polecałem innym otwarcie konta. E-konto i jedna tylko opłata za token. W tej chwili płaci się za wszystko. W poniedziałek przelałem pieniądze na spłatę kredytu gotówkowego. Po dwóch dniach dzwonię i okazuje sie że kredyt się jeszcze nie zamknął-mimo 2 tys wpłaconych wiecej niż wyliczone przez infolinie. System ma dwie doby by rozliczyć kredyt ( wiadomo kwota to 50 tys) wiec odsetki policza sie i zwrot ubezpieczenia sie zmniejszy, a najlepsze jest to ze jak chce potwierdzenie na pismie to po 21 dniach otrzymam ale 50 zł opłata.Uciekam od nich po 10 latach.
Właśnie próbowano mi wmówić, że banki pracują w święta i w nocy (22.00).Zawiodłem się na tym banku mam konto dopiero dwa miesiące. Zamierzam zrezygnować, posiadam wyciekłe dane innych osób i myślę że inni mają moje dane. Zainteresowanych zapraszam i mogę pokazać że mi przysyłają wyciągi innych osób. Mam wyciągi osób z Gdańska. Jestem w kontakcie z tymi osobami.
Wszystkim, którzy mają konto w Credit z własnej woli gratuluję. oczywiście że można pobrać potwierdzenie online, po przez opcje drukuj, automatycznie zapisuje potwierdzenie w formie pdf na komputerze. Mam Konto od 7 lat i nie spotkałem się z żadnym problemem ze strony banku, kredyty dostaje w 15 minut na oświadczenie, po co żądać potwierdzenia spłaty kredytu skoro w historii przelewów można pobrać wszystkie wpłaty na dany rachunek.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

zazdrość

kosztorys

wężownica